Allt material du behöver för att installera kylsystem

Hotell och kontor har behov av allt från kylsystem till brandvattenrör och, om det finns en restaurang i hotellet, även av fettavskiljare. Med vårt breda sortiment av komponenter, installationsmaterial och långa erfarenhet är vi en komplett leverantör som kan möta dina behov av både rådgivning och snabb service.

Experter på installationsmaterial för kylsystem i hotell och kontor

Både hotell och kontor har behov av komfortkyla, vilket kräver system för hur den ska levereras. Vi har lång erfarenhet av kylsystem och att leverera rörsystem i polyeten som passar väl för detta ändamål. Men vi är också en komplett leverantör av det installationsmaterial som krävs. Vi kan erbjuda allt från klammerupphängningar till konsoler och skenor. Tack vare vår långa erfarenhet av en mängd projekt inom komfortkyla kan vi dessutom bistå med rådgivning. Som helhetsleverantör har vi även ett brett utbud och en djup kunskap när det gäller brandvattenrör, vilket också är en viktig del av rörsystemet på till exempel hotell.

Fettavskiljning för hotellrestaurangen

De flesta hotell har ett restaurangkök i fastigheten och även där har vi som helhetspartner ett komplett utbud när det gäller fettavskiljningssystem. Förutom att leverera alla ingående komponenter hjälper vi dig även att dimensionera och beräkna systemet på plats hos dig. Dessutom står vi för service och följer upp att det fungerar som det ska. Vi har lång erfarenhet av att räkna på fettavskiljningssystem både för äldre och nybyggda fastigheter och agerar gärna rådgivare under projekteringen.

Fråga en expert

Med vårt breda sortiment av komponenter, installationsmaterial och långa erfarenhet är vi en komplett leverantör som kan möta dina behov av både rådgivning och snabb service.