GPA Live Betongskyddsliner

Betongskyddsliner för industriapplikationer

Marcus Hermansson och Anders Lundqvist berättar mer om betongskyddsliner för industriapplikationer.

Betongskyddsliner – HUR GÅR ETT HYDRO-CLICK PROJEKT TILL?

Att renovera sin dricksvattenreservoar innebär många beslut, funderingar, avvägningar, frågeställningar och anpassningar. Samma process gäller oftast vid nybyggnation. Vilka frågeställningar är viktigast för just ditt projekt?

I detta event kommer Marcus Hermansson och Anders Lundqvist förklara hur ett Hydro-Click projekt går till från idéstadiet till en färdig installation. En lång process som oftast brukar ta flera år. Vi kommer prata om allt från problemställningar, statusbedömningar av betong, linermetoder, förfrågningsunderlag och installation.

Betongskyddsliner

En vattenreservoar är en samhällskritisk anläggning vilket ställer höga krav på både säkerhet och kvalitet, oavsett om det gäller renovering eller nybyggnation. Vi har ett unikt betongskydd som säkrar vattenkvaliteten samtidigt som det ökar både livslängden och driftsäkerheten avsevärt. Marcus Hermansson och Anders Lundqvist berättar mer om vårt betongskydd.

Hur fungerar ett Live Event?

Ett live event är en digital och kostnadsfri utbildning som hålls via webben, där det finns möjlighet att ställa frågor och få svar samt ta del av andra deltagares frågor och funderingar. För att kunna delta krävs en dator med stabil internetuppkoppling samt högtalare eller hörlurar. Är du nyfiken på någon specifik produkt eller applikation, kontakta oss – vi tar gärna emot förslag på ämnen!