Din helhetsleverantör för ett bra flöde i fastigheten

GPA har många års erfarenhet av att leverera komponenter till flödessystem som möter behoven i de flesta typer av kommersiella fastigheter – från restauranger och hotell till bilverkstäder och badhus. Som Skandinaviens bredaste helhetsleverantör av systemlösningar och med en gedigen teknisk kunskap hjälper vi dig att skapa ett optimalt flöde genom hela fastigheten – och hela ditt projekt.

Löser ditt behov av flöde oavsett fastighet

Beroende på vilken typ av kommersiell fastighet det handlar om ser behovet av flödeshantering olika ut. En restaurang behöver installera ett system för att hantera fett med allt vad det innebär av fettavskiljare, rör, flödesberäkningar och dimensionering. Hotell och kontor har behov av rörsystem för komfortkyla. Badanläggningar behöver kunna hantera både klorerat och färskt vatten men även ventilation för korrosiva miljöer. Vi har både erfarenheten och de produkter som behövs för att lösa alla dessa utmaningar och mer därtill.

Alltid en lösning på lager

Genom åren har vi kontinuerligt breddat vårt sortiment och lagerför idag rör och rördelar i en mängd olika dimensioner och material, men även fett- och oljeavskiljare, pumpar, ventiler, klamrar och konsoler och allt annat som krävs för en fungerande installation. Det gör att vi kan erbjuda snabba leveranser och förstklassig logistik. Samtidigt har vi utvecklat våra material- och systemkunskaper vilket gör att vi kan bidra med en stor teknisk kompetens och rådgivning redan under projekteringsfasen. Så oavsett om utmaningen uppstår i flödeshanteringen på sportanläggningen, bilverkstaden eller i tvätthallen, har vi erfarenheter att dela med oss av.

Fråga en expert

GPA har många års erfarenhet av att leverera komponenter till flödessystem som möter behoven i de flesta typer av kommersiella fastigheter – från restauranger och hotell till bilverkstäder och badhus.