En ny stil för en ny tid

Ibland måste man uppdatera sin garderob för att hålla jämn takt med tiden. Den utveckling som hela tiden sker på insidan av vårt företag behöver också synas på utsidan för att bli tydlig för vår omgivning. Därför har vi nu tagit steget och förädlat vår logotyp, våra färger, vårt typsnitt och hur vi använder bilder för att förmedla den känsla av flöde som vi vill skapa.

Vår nya hemsida är ett resultat av vår drivkraft till att ständigt ge dig som kund en så bra upplevelse som möjligt. Vi vill förbättras och vara proaktiva med målsättningen att förenkla din vardag och optimera ditt flöde – precis som vi säger i vår logotyp: Optimizing your flow

Vi utvecklas men håller färgen

Vi behåller vår blå färg men låter den bli klarare och kompletteras med en turkos. Det blå står för lugn och det turkosa för hoppfullhet, en balans mellan trygghet och aktivitet. Precis som vi står för både trygg expertis och proaktiva kundrelationer.

Vårt grafiska element symboliserar flödet. Det strömmar även genom vår nya logotyp som genom sina rundade former skapar en känsla av följsamhet och serviceanda. En form som även påminner om rör och rördelar.

Vad innebär det för dig som kund?

Vi bryr oss om dig – det har vi alltid gjort. Att vara en långsiktig partner är fortfarande vår viktigaste målsättning. Vi förstår dina behov, vi är proaktiva och tillmötesgående. Vi vill se till att din upplevelse av oss är den bästa. Vårt nya utseende ger dig en tydlig bild av att vi utvecklas – men vad betyder det egentligen för dig som kund? Nedan listar vi de tre största skillnaderna.

En enklare vardag

För oss är det viktigt att ta till oss nya kunskaper, produkter och trender. På vår nya hemsida har vi tagit till oss från den feedback vi mottagit från dig som kund och gjort det lättare för dig att hitta det du söker.

• Färre klick för att komma till rätt produkt
  • E-handel för dig som snabbt vill klicka hem dina produkter
  • Bättre sökfunktion

En kunskapskälla att lita på

Vi håller alltid våra löften och säkrar vår kvalitet varje steg längs vägen. Vi utbildar oss kontinuerligt och växer av att ständigt förbättras och utvecklas.

• Live event/ Digitala kundbesök – Vi vill gärna dela med oss av vår kunskap och är samtidigt nyfikna på vad för frågor och funderingar du har. På våra kostnadsfria live event har vi haft hundratals deltagare senaste året – ett format som uppskattats av både oss och utav våra kunder, vi vill såklart fortsätta med detta och ta det till nya nivåer – Här hittar du våra kommande live event!
  • Utbildningar – Våra kurser i plastsvetsning är igång för fullt – vi erbjuder både EWF-certifierande kurser samt Diplomerande Grundkurser för dig som är i början av din plastsvetsningskarriär – Läs mer här!
  • BIM/CAD – Nu har vi tagit fram vårt egna BIM/CAD bibliotek – Läs mer och ladda ner här!

Optimizing your flow

Efterhand som vi utökat vårt sortiment, har vi även utvecklat vår kunskap.
Idag har vi en unik kompetens när det gäller material, system och applikationer. Vi vet vad som fungerar för att skapa en så effektiv, hållbar och prisvärd system-lösning som möjligt.

Det gör att vi kan fungera som rådgivare åt våra kunder.

Vi erbjuder mervärden och fördelar, löser dina problem och utmaningar – klokt och effektivt. Så tveka inte på att höra av dig till oss!

Välkommen till NYA GPA.se