Allert’s VVS – Byggnation av fyra platsbyggda pooler

Det är alltid roligt att se installationer där man tydligt ser hur installatören brinner för och gillar att jobba med plastinstallationer.

”Detta projekt omfattar byggnation av fyra platsbyggda pooler. Varm/massage pool, kallpool, träningspool och en utomhuspool. Den stora utmaningen har varit att vi har gjort om en inomhuspool till tre och fått rätta oss efter de förutsättningar som varit i befintliga miljöer. Bilderna är tagna i filterrummet. Där syns vattenrening systemen. Det är tre system som innehåller sandfilter, utjämningstankar, vattenanalys, doserings teknik och uppvärmning/kylning” – Andreas, Allert’s VVS.

Det är det lilla extra som gör den stora skillnaden – noggrannhet, kvalitetsprodukter och professionella installatörer. Samspelet är alltid viktigt och vi vill gärna vara med under hela resan och hjälpa dig som kund att skapa ett optimalt flöde genom hela installationen.

”Ett spännande projekt som varit utmanade och roligt. Under hela resan har jag haft ett härligt samspel med GPA Flowsystem och deras duktiga säljare. GPA har levererat allt material för vattenrening och infästningar. Deras kvalitets material har gett mig viktiga förutsättningar att lyckas. Tack för ett härligt samarbete!” – Andreas, Allert’s VVS.