Link-seal – Genomföringstätningar

Upptäck vårt utbud av Link-Seal – en permanent genomförstätning för alla typer av rör för väggar, golv och tak. Det är en enkel genomföringstätning som anpassas till olika rördimensioner och storlekar på genomföringshål. Link-Seal är uppbyggd av länkar, som består av en galvaniserad bult med mutter, två tryckplattor samt ett gummisegment. Länkarna finns i olika storlekar beroende på hur stor ringspalten är mellan genomföringshål och mediarör. Link-Seal är vatten- och gastät upp till 5 bar och dessutom korrosionsbeständig.

Filtrering

Material

7 produkt(er)

Inga produkter hittades som motsvarade dina sökkriterier

LS-S-BC

LS-S-C

LS-S-SS-W

LINK-SEAL GALVANISERAT STÅL

LS-S-SS

LS-S-OS

LS-BC

Link-Seal galvaniserat stål

LS-BS

Link-Seal syrafast
ANVÄNDNINGSOMRÅDEN FÖR LINK-SEAL

GPAs Link-Seal genomföringstätningar erbjuder en effektiv lösning för permanent tätning av rör som passerar genom väggar, golv och tak i en mängd olika byggnads- och infrastrukturprojekt. Den modulära designen gör det möjligt att enkelt anpassa tätningen till olika rördimensioner och genomföringshål. Produkten användas i ett brett utbud av applikationer, från vattenbehandling till industriella processer.

TEMPERATURBESTÄNDIGHET

Genomföringstätningarna är konstruerade för att tåla temperaturer från -40°C upp till +80°C, vilket erbjuder en bred användbarhet från kyliga till varma miljöer. Denna temperaturtålighet är särskilt viktig i miljöer där temperaturvariationer kan påverka systemets integritet och funktion.

DIMENSIONER

Våra produkter finns i en rad storlekar för att passa allt från mindre rör med en diameter på omkring 10 mm, till mycket större rör som kan överstiga 710 mm i diameter. Antalet länkar i en Link-Seal tätning varierar för att matcha de specifika dimensionerna på både mediaröret och genomföringshålet, vilket säkerställer en tät och säker försegling. Vi på GPA hjälper dig med beräkningen för att hitta den perfekta lösningen för ditt behov. Kontakta oss idag!