Koppling/Slang

Vi erbjuder kopplingar i ett flertal material för att passa olika applikationer. Materialen varierar från plastmaterial till syrafast stål. Vårt sortiment innehåller ett flertal olika kopplingstyper som instrumentkopplingar i mindre storlekar och olika material, snabbkopplingar för tryckluft och flytande media, camlock kopplingar för tankar, kopplingar för PEM slang och mekaniska kopplingar för små och stora rördimensioner i alla typer av rörmaterial. Använd vår filtreringsfunktion för att hitta rätt koppling.

Stort utbud av slangar och kopplingar

Våra slangar och kopplingar är tillverkade av premiummaterial som uppfyller höga kvalitetsstandarder. Vi strävar efter att erbjuda produkter som är hållbara, flexibla och motståndskraftiga mot slitage, korrosion och kemikalier. Vi erbjuder ett brett urval av storlekar och längder för att möta våra kunders olika behov och installationer. Med hjälp av noggrant utvalda material och tekniska lösningar kan våra slangar och kopplingar säkerställa att inget läckage uppstår och att installationerna håller över tid.