Installationssystem

GPAs installationssystem omfattar rörupphängningar och vibrationskontroll i galvaniserat-, varmförzinkat-, rostfritt 304/A2- och syrafast 316/A4 stål. Systemet finns i flera olika modeller och klasser för att fungera på absolut bästa sätt för din applikation. GPA lagerför ett helt Installationssystem bestående av rörklammer, skensystem och vibrationsdämpare i olika material och ytbehandlingar. Vårt installationssystem är väl anpassat för både plast och metallrör. Produkterna kan väljas i korrosionsklass C1 för mindre korrosiva miljöer inomhus upp till klass C5M för offshoreinstallationer. Vi erbjuder även ett sortiment enligt SSG standard.

Se GPA Live om installationssystem för mer information.

Optimala lösningar för rörupphängningar

Vi erbjuder högpresterande rörupphängningar som är noggrant utformade för att säkerställa stabilitet och minimalt slitage på rörledningar, vilket minskar risken för olyckor och driftstörningar. Våra avancerade upphängningssystem är tillverkade med material av hög kvalitet och teknik som är branschledande, vilket ger våra kunder enastående pålitlighet. Med GPA:s rörupphängningar kan du vara säker på att din anläggning är utrustad med de bästa lösningarna för att hantera vibrationer och korrision. De uppfyller dessutom högsta korrosionsklass och är därmed idealiska för användning i tuffa miljöer.

Frågor?

Vi har lång erfarenhet av att välja rätt rörsystem till en mängd olika applikationer, och lika självklart ser vi till att du kan montera ditt system säkert och korrekt!