Kontakta mig

+46 (0)431-44 58 21
E-post jk@gpa.se

ISO Certifiering

GPA Flowsystem AB:s ledningssystem blev den 21 juni 2017 certifierade avseende kvalitet och miljö enligt standarderna ISO 9001:2015 och ISO 14001:2015 av Lloyds Register LRQA.

Certifieringen innebär att vi har en kvittens på kvaliteten i det omfattande miljö- och kvalitetsarbete som vi bedriver inom GPA. Vidare säkerställer det att alla aspekter av företagets processer och arbetssätt är av god kvalitet och sätter kunden i fokus. Arbetet har gått mycket smidigt tack vare att vi under lång tid arbetat processorienterat och att miljö- och kvalitetsarbetet är en integrerad del av företagets verksamhetsstyrning.

GPA har implementerat ett ledningssystem som kvalitetssäkrar vårt arbete i enlighet med ISO 9001/14001. Ledningssystemet hjälper oss att ständigt förbättra våra processer och säkerställer att krav från våra kunder uppfylls.

Certifieringen innebär att vi fått ett godkännande på att vårt kvalitets- och miljöarbete är effektivt och levererar i enlighet med intressenters krav och förväntningar.