GPA välkomnar tre nya medarbetare

Under hösten har GPA förstärkt kompetensen med tre nya medarbetare och främst inom området Installationssystem. Först ut har vi Tobias Loré som är ny produktchef för installationssystem med placering på Stockholmskontoret. Tobias kommer framförallt arbeta med Installationssystem och närliggande produkter för att utveckla och öka produktsegmentet. Till sin hjälp har han nytillskottet innesäljaren Kristoffer Hed, med placering på huvudkontoret i Hjärnarp. Sist, men inte minst i GPA-gänget välkomnar vi inköparen Gustav Svensson. Även han på plats i Hjärnarp. Gustavs primära arbetsuppgifter är att ha kontakt med leverantörer och säkerställa att vi har rätt lagersaldo.

5 fakta om GUSTAV

• 24 år
  • Bosatt i Helsingborg
  • Spelar innebandy i FC Helsingborg i Superligan
  • Älskar gröt
  • Utövar padel och golf
    ” Spännande att komma med ny energi och tidigare erfarenhet inom inköp från annan bransch.”

5 fakta om TOBIAS

• 41 år
  • Bosatt i Stockholm
  • Sambo och två barn
  • Renoverar stugan i Dalarna
  • Gillar en dag på fjället/i skogen med familjen
    ” Roligt att få fortsätta att driva hälso- och säkerhetsaspekten vidare i byggbranschen genom lättjobbade, säkra och godkända montage.”

5 fakta om KRISTOFFER

• 26 år
  • Bosatt utanför Ängelholm
  • Sambo och två barn
  • Renoverar huset
  • Umgås med släkt och vänner
    ” Skoj att komma till ett så välmående företag som GPA och extra kul att vi ska vidareutveckla Installationssystem i branschen.”